“Increase today efforts for a better tomorrow...” 
UNIMED
UNIMED CONTACT. HOME. UNIMED. CNEAIR. Prezentare proiect. Activităţi. Baza de date. PRO MEDIU. Prezentare proiect. Activităţi. Centru de evaluare. Galerie foto PRO MEDIU. Achiziţii. Adresă. Adresă. UNIMED. Despre noi. Organizare. Companii fondatoare. Evaluatori şi auditori. Legături utile. Evenimente. Centru de resurse. ECOEVALIND. Prezentare. GALERIE FOTO SOMEDIU. GALERIE FOTO PROCOMPETENT!. GALERIE FOTO PRO MEDIU. NEWSLETTER SOMEDIU. PORTAL CENTRU DE RESURSE UNIMED. CSFPM. Prezentare proiect PROCOMPETENT!. Activităţi. Galerie foto PROCOMPETENT!. Achiziţii. Anunţ angajări. SOMEDIU. Prezentare proiect. Activităţi. Achiziţii. Anunţ angajări. Galerie foto SOMEDIU. Newsletter. Centru de resurse.


Data: 27 septembrie 2000

Lectori: Constantin Udrea; Iolanda Mihalache

Beneficiar: UNIMED (Asociaţia Producătorilor şi Utilizatorilor de Echipamente Industriale pentru Protecţia Mediului), membru al UGIR-1903

Locul desfăşurării: Sala de conferinţe UGIR-1903


În cadrul activităţilor desfăşurate în România de către Mondo Consulting & Training ca partener în Proiectul Bio Environment & New Millennium, la 27 septembrie, un seminar a fost organizat la Sediul central UNIMED - plasat în clădirea UGIR-1903 (Uniunea Generală a Industriaşilor din România).


Proiectul a fost lansat în iulie, când protocolul cu UNIMED a fost semnat şi un articol a apărut într-unul din cele mai reprezentative ziare economice în România - Economistul

Seminar în Romania - 27 Septembrie 2000


În acel moment cei doi manageri de Mondo Consulting & Training au dat interviuri şi au prezentat proiectul, promotorii, partenerii şi activităţile care urmează să fie făcute în România şi au promis că primul seminar se va ţine în luna septembrie. Numele de articol este:

"Relaţia Industrie - Mediu, împreună cu cooperarea  Intreprindere - Universitate, prin intermediul Bio Environment & New Millenium"


UNIMED - organizaţia beneficiară, parte a UGIR-1903 este de asemenea membră  BENA (Balkan Environment Association) , iar în România este una dintre cele mai reprezentative şi active organizaţii în domeniul protecţiei mediului.

Dna Elena Laslu - Preşedinte executiv al UNIMED, preşedinte al filialei BOW din România, vice-preşedinte al UGIR-1903 şi director - asociat al AIM SRL, o companie producătoare de filtre de aer pentru industrie, a deschis sesiunea. Participanţii au fost manageri şi reprezentanţi ai societăţilor industriale, toate cu preocupare pentru protecţia mediului. D-na Elena Laslu a subliniat necesitatea de a atinge cunoaştere europeană bazată pe legislaţia UE şi de a fi în conformitate cu procedurile europene în ceea ce priveşte protecţia mediului. "Numai lucrând la nivelul standardelor europene, aplicând măsuri standardizate, produsele noastre naţionale pot concura pe pieţele UE"


Ea a exprimat încă o dată mulţumiri şi interesul de a fi beneficiarul unui proiect ca Bio Environment & New Millennium, care le-a dat posibilitatea de a cunoaşte preocupările europene în domeniu, de a instrui oamenii la standardele UE şi să întâlnească alte organizaţii prin Internet.
"Intreprinderile din România vor beneficia de experienţa acumulată de europeni în acest domeniu, care vor fi transferate prin intermediul acestui proiect".


programe de instruire moderne şi pentru a fi în legătură cu actuala evoluţie rapidă şi cuconceptele moderne, în scopul de a lua parte la globalizarea economică. Metoda deschisă de învăţare utilizată în cadrul acestui proiect ar trebui să fie văzută ca un instrument de dialog, dar şi ca o şansă de a învăţa stând în faţa computerului şi de a dobândi un certificat europene în formarea profesională de mediu.

Dna Iolanda Mihalache a prezentat Scopul şi obiectivele proiectului pentru participanţi şi a subliniat necesitatea imperativă a companiilor de a participa la


Cu ocazia seminarului, fiecare participant a primit o mapă cu materiale de promovare a proiectului, prezentarea generală a module, materiale tiparite de conţinutul paginii de web în limba română şi pliante.

Dl Constantin Udrea a prezentat partenerii de proiect, preocuparea promotorului Action Synergy în domeniul de protecţie a mediului. Apoi, el a făcut o prezentare generală a tuturor manualelor (Mediul şi industria; Mediul şi energia, Mediul şi autorităţile locale şi Responsabilitatea mediului), fiecare pas al programului de instruire şi beneficiile pentru participanţii români.


Seminarul a fost unul interactiv şi toţi participanţii au intervenit, au cerut, au pus întrebări şi au povestit experienţe cu caracter personal.
A fost momentul în care domnul Constantin Udrea le-a spus despre posibilitatea de a avea o secţiune – grupaj de ştiri - pe internet, unde toţi participanţii şi beneficiarull proiectului ar avea posibilitatea să-şi scrie opiniile, propunerile, preocupările, lucrările şi ideile lor în domeniu. "Acest proiect se deschide posibilitatea de reuniuni la nivel mondial, în care participanţii pot discuta şi pot avea un de schimb de idei cu privire la problemele de mediu "
Participanţii şi-a exprimat satisfacţia că, datorită acestui proiect interesant ei vor face schimb de opinii, vor fi informaţi şi, mai presus de toate, chiar şi în mod indirect, vor întâlni alte companii, cu care ar putea coopera.

Despre noi UNIMED
Despre noi


Dl Constantin Udrea a informat cu privire la iniţiativa promotorului de a crea în pagina de web a proiectului o secţiune în care beneficiarii şi participanţii să fie prezentaţi şi să-şi exprime dorinţa de cooperare cu alte organizaţii şi companii instruite datorită acestui proiect.

Această secţiune - a spus dl Udrea - va crea posibilitatea de a se cunoaşte mai bine unii pe ceilalţi şi să fie la baza unei cooperări viitoare.

În intervenţia lor, participanţii şi-au exprimat interesul pentru proiect, precum şi dorinţa de a avea, după terminarea tuturor modulelor de instruire, un certificat de instructor, în scopul de a disemina informaţiile dobândite pe mai departe.


În aceeaşi zi, a avut loc o întâlnire cu directorul general al UGIR-1903, Dl. Stelian Dorobanţu.
UGIR 1903 are reprezentare la nivel naţional şi are 42 de Asociatii patronale teritoriale, 36 de asociaţii patronale clasificate pe domenii de activitate şi mai mult de 4000 de companii. Dl Stelian Dorobantu şi-a exprimat dorinţa de a disemina rezultatele proiectului prin intermediul membrilor  UGIR-1903.

Nr. crt.

Numele participanţilor

Organizaţia din care fac parte

Funcţia

tel/fax

1.

Laslu Elena

UNIMED

Preşedinte

092805965

2.

Barbuţă Rodica

ASOAF - BOW

Rep. Proiecte internaţionale

01-4108765

3.

Santo Matei Mihai

DMV - CONSULTANT

Director general

095052900

4.

Neguţ Victoria

OLTCHIM SA

Şef departament protecţia mediului

050-730942

5. 

Ghiţu Mariana 

BOW

Marketing

01-686441

6. 

Goran Virgil

FRIGOTEHNICA

Inginer marketing

01-2503441

7.

Covaci Gabriel

TIAICO GIURGIU

Administrator

092210464

8. 

Dobre Ioana

FILIALA BUCUREŞTI - UGIR 1903

Director General

01-3100016

9. 

Anton Liliana

POLICOLOR

Şef departament calitate

01-3174500

10.

Perte Ioana

REPUBLICA

Şef departament calitate

01-2551740

11. 

Ciornei Silvia

GRIVCO

Şef departament afaceri

01-2221541/3

12. 

Radu Tatiana

GEPRO GRUP

Director economic

094309511

13. 

Stoicescu Marian

ROMSILVA

Preşedinte

092343390

14.

Doina Meşteru

Fundaţia MATCA

Director

0040-1-4108965

15. 

Sdrulea Nicolae

IPROCHIM

Reprezentant BENA în România

0040-1-6107985

16.

Ovezea Lucia

Editura VOX

Director

0040-1-2223142

17.

Vieru Mioara

Asigurări AIG Life

Consultant

092805965

18.

Hodorog Clara

Confort Srl

Director tehnic

0040-1-4990920

Participanţi

Ora de desfăşurare a activităţii

Activitate

11.30

Deschiderea sesiunii de către Dna. Elena Laslu, Preşedent UNIMED

11.45

Dna. Elena Laslu - Prezentarea înţelegerii de cooperare cu Mondo Consulting & Training 

12.15

Dna. Iolanda Mihalache - Prezentarea de către Mondo Consulting & Training a scopului şi obiectivelor proiectului Bio Envinronment & New Millenium

12.45

Dl. Constantin Udrea - Prezentarea partenerilor, promotorului, a principalelor subiecte din cele patru manuale de instruire, a paşilor din programul de formare

13. 30

Pauză de cafea

14.00

Scurtă prezentare a participanţilor şi observaţii specifice referitoare la subiectele în discuţie

15.00

Discuţii deschise în cadrul proiectului, preocupări, propuneri

16.00

Închiderea seminarului

17.00

Întâlnire cu directorul general al UGIR-1903;  

Stabilirea unei cooperări viitoare pentru diseminarea rezultatelor proiectului

Programul de desfăşurare al seminarului